Service
I vår verkstad i Stockholm utförs hundratals små och stora serviceuppdrag årligen. Maskinerna från Gravograph, Technifor och Propen är solida och professionellt byggda, men hård användning under många år ger slitage på guider, lager och elektronik. Om du vill få service gjort i dina lokaler gör vi självklart det också.
Skicka ett mail som förklarar vad du behöver hjälp med. Ta med ditt namn och hur vi lättast kan kontakta dig. Du kommer att få en bekräftelse från vårt supportsystem. Håll ID-numret i ämnesfältet för all framtida kommunikation om ärendet.
support@gravotech.se / 08-658 15 60 + val 2
Serviceavtal
Förutsägbarhet ger lönsamhet
Vårt servicekontrakt är lämpligt för dem som vill ha förutsägbarhet i maskinlagret. Avtalet ger ökad lönsamhet genom att undvika oförutsedda kostnader i händelse av en olycka, maskinkrasch eller annan driftsstörning.
Vårt löfte
Vi är fast beslutna att lösa problemet så fort som möjligt så att du kan återuppta produktionen efter en olycka eller felläge. Det kommer aldrig att diskuteras om ansvar eller skuld när din maskin inte fungerar. Vi löser problemet och din maskin fortsätter att generera intäkter.
Vad täcker servicekontraktet?
GravoCare Serviceavtal omfattar service, support, delar och programuppgraderingar. Du har prioritet på både teknikertid och delar framför kunder utan serviceavtal. Alla elektroniska delar, motorer, axlar och drivsystem omfattas under avtalsperioden, oberoende av orsaken till felet. Serviceavtalet omfattar även allt som omfattas av supportavtalet. Resekostnader omfattas inte av avtalet. Se våra villkor.
Serviceavtal på begagnad utrustning?
Ja, vi erbjuder gärna serviceavtal på maskiner som inte tidigare har haft avtal. Detta förutsätter att du betalar för en genomgångsservice, där vi tar hand om maskinen och reparerar fel och brister innan vi börjar avtalet. Genomgångsservicen faktureras enligt aktuella timpriser för service, delpriser och resekostnader.
Rabatt på utbildning
Alla kunder med GravoCare Serviceavtal får rabatt på våra kurser. Som kontraktskund får du SEK respektive. 1 000, – i rabatt på kurs med en dags varaktighet och kr. 2.000, – i rabatt på kurs med 2 dagars varaktighet.
Vad säger våra kunder?
”- Gravotech är en leverantör som vet hur man ska ta hand om sina kunder. Om det finns problem hos oss, kommer dom på minuten. Dom har alltid reservdelar på lager och levererar dagen efter att vi ringer. Det finns inte många som lyckas upprätthålla samma servicenivå som Gravotech gör idag ”
Remi Svendsen, JRL Automasjon AS