Support
Skicka ett mail som förklarar vad du behöver hjälp med. Ta med ditt namn och hur vi lättast kan kontakta dig. Du kommer att få en bekräftelse från vårt supportsystem. Håll ID-numret i ämnesfältet i all framtida kommunikation.
support@gravotech.se / 08-658 15 60 + val 2
Supportavtal
Hjälp när du behöver det
Vårt supportavtal passar dig som vill ha förutsägbarhet i ditt maskinunderhåll. Avtalet ökar lönsamheten genom att undvika alla kostnader för telefonsupport / fjärrkontroll och du har alltid den senaste versionen av Gravostyle-programvaran utan kostnad.
Vårt löfte
Vi är fast beslutna att lösa problemet så snabbt som möjligt så att du kan återuppta produktionen efter en olycka eller ett fel. Vi löser problemet snabbt, och din maskin fortsätter att generera intäkter.
Vad täcker kontraktet?
GravoCare Supportavtal omfattar support och mjukvaruuppgraderingar under avtalsperioden. Du har prioritet på teknikertid framför kunder utan supportavtal. Se våra villkor.
Vad säger våra kunder?
”- Gravotech är en leverantör som vet hur man ska ta hand om sina kunder. Om det finns problem med oss, kommer dom på minuten. Dom har alltid reservdelar på lager och levererar dagen efter att vi ringer. Det finns inte många som lyckas upprätthålla samma servicenivå som Gravotech gör idag ”
Remi Svendsen, JRL Automasjon AS